Rzecznik konsumentów Drukuj Drukuj Zapisz Zapisz

 

Dane kontaktowe

·         Adres:

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Drawsku Pomorskim, Pl. Elizy Orzeszkowej 3,
78-500 Drawsko Pomorskie

·         Telefon: 94 36 30 177, 723 444 264

·         E-mail: rzecznik@powiatdrawski.pl

·         Powiatowy Rzecznik Konsumentów udziela porad i informacji codziennie, w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, tj. pon.-śr. 7.00-15.00, czw. 7.00-16.00, pt. 7.00-14.00, I piętro pokój 118. Konsumenci mogą zasięgnąć porad osobiście, telefonicznie i za pośrednictwem poczty elektronicznej.


 



  • Porady konsumenckie

 

  • Wzory pism

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa

Oświadczenie o uchyleniu się od skutków prawnych oświadczenia złożonego pod wpływem błędu

Reklamacja wadliwego towaru (do umów zawartych do dnia 31.12.2022r.)

Reklamacja wadliwego towaru (do umów zawartych od dnia 01.01.2023r.)

Wezwanie do zapłaty

Wezwanie do zmiany sposobu wykonania umowy

 


 

 




 




Powrót
Związek Powiatów Polskich
Edukacja
ikona
Newsletter

Ikona Newsletter

Zdrowie i opieka społeczna
Ikona
Wnioski
i druki
Ikona dokumenty
Projekty i inwestycje
Ikona drzewko w dłoni
Wsparcie
dla firm w ramach tarczy
Ikona
Transport Publiczny/Transport na życznie
Ikona